5
1- C:\Windows\System32\Recovery yolunu izleyin ve bu klasörde bulabileceğiniz ReAgent.xml dosyasını güvenli bir yere yedekleyin.

2- Bilgisayarınızda dilediğiniz bir lokasyonda (Kullanıcı klasörlerinizi kullanmayın. Yani C:\Kullanıcılar ve alt klasörlerini kullanmayın) dilediğiniz isimde (Türkçe karakter kullanmayın) bir klasör oluşturun. (Ben E sürücümde Yenile isminde bir klasör oluşturuyorum)

3- Windows kurulum medyanız DVD formatında ise optik sürücünüze takın, ISO formatında ise sanal sürücüye takın.

4- Windows optik sürücünüze (Sanal veya gerçek) gidin ve Windows kurulum dosyaları arasında görebileceğiniz Sources klasörü içinde bulunan install.wim dosyasını (En büyük boyutlu dosyadır kolayca bulabilirsiniz) 2. adımda oluşturduğunuz klasöre kopyalayın. (Ben 2. adımda E sürücüsünde Yenileme adında bir klasör oluşturduğum için E:\Yenileme klasörüne kopyalıyorum)

[​IMG]

5- Şimdi Bir Komut İstemcisi (Yönetici Haklarıyla) açın ve alttaki komutu girerek Enter'a 
basın.

reagentc /setosimage /path E:\Yenileme /target C:\Windows /index 1

Sarı arka plan ile vurgulanan alandaki adresi 2. adımda oluşturduğunuz klasörün adresi ile değiştireceksiniz.
Eğer Windows 8, C sürücüsü dışında bir sürücüde kurulu ise Kırmızı arka planla vurgulanan C harfinin yerine bu sürücünün harfini yazacaksınız.

[​IMG]
6- Artık Yenileme veya Sıfırlama yaparken Bazı dosyalar eksik. Windows yüklemeniz veya kurtarma medyası bu dosyaları sağlayacak. şeklinde hata almayacaksınız;

[​IMG]

[​IMG]

Yorum Gönder

  1. Abi sen adamın dibisin seni çok seviyorum ya sana yeni bir isim buldum yeni adın Hacker Zafer Abi :)

    YanıtlaSil
  2. Windows kurulum medyanız DVD formatında ise optik sürücünüze takın, ISO formatında ise sanal sürücüye takın.
    Bu medya bende yok,yardımcı olurmusunuz?

    YanıtlaSil
  3. cok teşekkür ederim oldu

    YanıtlaSil
  4. ÇOOOOOK TEŞEKKÜR EDERİMMMMM

    YanıtlaSil

 
Top