0

Bilgisayarınızı her açtığınızda şifre sorması tabii ki daha güvenli hissettiriyor fakat eğer bütün gün evinizdeyseniz veya iş yerinizde, yani güvenlik aslında o kadar da önemli değilse ya da en önemlisi bizim gibi her defasında şifre girmekten sıkıldıysanız, bunun bir çözümü var. Hadi gelin öğrenelim! ^^



Adım 1: Öncelikle bilgisayarımız açıyoruz ve (son kez) şifremizi giriyoruz.

Adım 2: Win – X tuş kombinasyonunu basıyoruz. (Windows tuşuna basarken X tuşuna basıyoruz yani.)

Adım 3: Açılan listeden Komut İstemi (Yönetici) ‘yi seçiyoruz.

Adım 4: Açılan siyah ekranda (kendisi komut penceresi olmakta) control userpasswords2 yazıp Enter ‘a basıyoruz.

Adım 5: Karşımıza gelen pencerede “Kullanıcı bu bilgisayarı kullanmak için bir ad ve parola girmelidir” yazan kutucuktaki işareti kaldırıyoruz ve Tamam ‘a tıklayıp pencereyi kapıyoruz.

Adım 6: Ve son olarak açılan formda son kez şifremizi girip, her bilgisayar açıldığında şifre girmediğimiz bir hayata gülümseyerek devam ediyoruz.


Yorum Gönder

 
Top