0

Ürün                Portekizce (Portekiz)İngilizce
Kaspersky 2015 AntiVirusNão Disponívelİndir
Kaspersky 2015 Internet SecurityNão Disponívelİndir
Kaspersky Pure 3.0Transferirİndir

Sadece yükleyin. Ben yardımcı olmak için bazı fotoğraflar ekleyeceğim ama kolay olduğunu düşünüyorum.


Reboot isteği yeniden başlatın eğer sonunda, Windows. en deneme süresi aktive edelim. Kaspersky ana penceresini açın. Alt, sağ köşede, tıklayın "Lisans eksik"


Yeni bir pencere gösterecektir.
Ben Kaspersky için lisans yok. Ben 60-90-180 gün lisansı arıyorum.Her neyse, şimdi meselesi ne, ücretsiz denemenizi 30 gün aktive etmektir. Yeşil bağlantı tıklayın uygulamanın Activate deneme sürümünü . Birkaç saniye bekleyin, başarılı bir pencere görünmesi gerekir. 

30 gün sonra ..

Yöntem Reset Trial
Bu mükemmel bir yöntemdir. Deneme sıfırlama çatlaklar yazılım, diyor adıyla, bu programın deneme süresini sıfırlar. Eğer yüklerseniz, bu durumda, 30 gün ile Kaspersky 2015 InternetSecurity testi, sıfırlama aracı olanlar 30 gün tekrar sana sunacak. Sorun deneme süresi bu her zaman yapmak zorunda olduğunu. Ben bir oluşturmak çalışıyorum Otomatik Sıfırlama Deneme aracı . (Bir süre alacaktır). Buradan indirin Bu araç nasıl kullanılır? Aracı Rus olduğunu ama bunu dert etmeyin. Biz geçmeden önce, korumayı devre dışı bırakın. Sağ tıklatın bildirim alanında Kaspersky simgesi.  Bu bağlam menüsünü görünecektir. Tıklayın Koruma Pause .Bu. Yeni bir pencere açılacaktır ilk seçeneği ve daha sonra fazla 5 dakikayı seçin . Ayrıca Üçüncü seçenek seçebilir Pause . Bu durumda, daha sonra bunu elle etkinleştirmeniz gerekir. Tıklayın Pause Koruma düğmesi.Şimdi, devre dışı bırakmak zorunda Self-Savunma gidin, ana penceresinde Ayarlar <Ek <Öz-Savunmaişaretini kutusu ve tıklayın Kabul görünecektir MessageBox'a. Kaspersky simgesine sağ tıklayın bildirim alanında. tıklatın . Çık aracını çalıştırın. İlk pencerede, emin olun dördüncü satır yeşil harfler vardır (ki her şeyin anlamı hazırdır ). Ilk düğmesini tıklatın. Bir ileti kutusu gösterilir, EVET PC yeniden başlayacaktır tıklayın.(Korkutma)


Yorum Gönder

 
Top