1

Download ve Install Sen, oficial web sitesinden ücretsiz IDM indirebilirsiniz burada ! Bu kurulum 30 günlük bir deneme olduğunu. kurulumu basittir ve bu nedenle ben bunu nasıl adım adım ifşa etmeyeceğim. Benim Windows IDM yüklü, sen erişmek eğer, tıklayın Kayıt üstüne menü . Alt menü, unutmayınKayıt etkindir.


Aktivasyon 
1- Creck dosyasını indirin Mega  veya  Zippyshare'de . Dosya RAR uzantılı sıkıştırılmış.

2- (İsteğe bağlı) antivirüs devre dışı bırakın . Bazı antivirüs malware olarak dosyayı ihbar edebilir. Yani bir yanlış algılama . Ben dosyalar size garanti temiz ve antivirüs sırf anti-korsan politikalarının tehdidi olarak rapor edilir. Herhangi bir şekilde, birden çok antivirüs ile dosyayı test edilmiş ve hiçbir sorun. Yoktu sen, tüm pencereleri IDM çalışıyorsa 3- ve taskmanager içinde, hiçbir IDM süreçler çalışmadığından emin olun.



4- rar dosyaları ayıklayın! Klasörüne Dosya  kopyalamak IDMan.exe & IDMGrHlp.exe IDM yükleme yolunu dosyalarını. Varsayılan olarak,  C: \ Program Files \ Internet Download Manager


5- Son olarak, çalıştırmak  Activate.reg dosyasını [Bu Sicili'ne bir giriş katacak, bu aktivasyonu için gerekli oluyor]


6- emin IDM etkin olması çalıştırmak ve gitmek için kayıt alt menü varsa menü, Kayıt devre dışı , bu senin IDM başarıyla aktive edildi demektir.

Yorum Gönder

 
Top