0

ASC 8 Kurulumu

Her zaman olduğu gibi, IObit ücretsiz sürümünü yayımladı. Sen resmi web sitesinden indirebilirsinSonra kolayca yüklemek ve ASC temel yapılandırmaları başlayabilirsiniz. 
Bir kez yapılır, sen ASC kapatın ve aktivasyon işlemini başlatmak için öğretici ileriye taşıyabilirsiniz.


Aktivasyon

Şu anda, ben, zaten ben hep süreğen daha verimli ve seni temin ederim, çünkü değiştirilmiş dosyaları (crack) kullanmanızı öneririm, hiçbir şey şimdiye kadar çalışma, programın kararsız bazı lisansları / dizileri olmayacak test ediyorum. 
Bu süreç oldukça basit ve sadece temelde yeniden adlandırma ve kopyala / yapıştır, dosyalarını yönetmek için bilgi gerektirir. Buna ek olarak, yönetici ayrıcalıkları gerekir.  Sen kırık dosyasını indirerek başlamalıdır, senBuradan indir . Bir kere indirildikten sonra, dosyaları ayıklamak. Şimdi, Windows Explorer,ASC yükleme yolu gidin . Eğer masaüstünde bir kısayol oluşturulmuş, kolayca sağ tıklayıp kısayolu tarafından klasöre gidin ve tıklayabilirsiniz Açık dosya konumunu (veya benzeri). Eğer Masaüstüne herhangi bir kısayol yoksa, (bu varsayılan yükleme yolu) bir sonraki yolu takip \ Program Files \ IObit \ Advanced SystemCare 8: Cdosyasını yerelleştirme OFCommon.dll ve yeniden adlandırın OFCommon.dll.BAKSão necessárias credenciais de administrador

Neden?
Ben ASC 6 beri bu aktivasyon yöntemi kullanın ve ben sorun yaşamadım. Bu isteğe bağlı bir adımdır ve isterseniz, yerine uzantısı .bak bunu yeniden adlandırma dosyayı silebilirsiniz. Uyumsuzluk durumda, kırık dosyayı silin ve yeniden adlandırabilirsiniz OFCommon.dll.BAK için (orijinal biridir) OFCommon.dll
Bu sadece önleyici bir tedbirdir 

Indirilen kırık dosyaları geri dönün almak OFCommon.dll ve bu klasöre taşıyabilirsiniz. Bu adımda yönetici ayrıcalıkları gerektirir. Dosya başarıyla taşındı, şimdi ASC çalıştırın ve başarıyla aktive edildi kontrol edebiliyoruz.

Yorum Gönder

 
Top